przez r00t » środa, 10 kwi 2013, 17:54
Jeżeli problem występuje w godzinach w których nie można się dodzwonić, to wystarczy zostawić włączony modem w domu i przedzwonić rano, z dowolnego punktu na ziemi - nawet z pracy.
Jeżeli jest weekend to w TKK uruchomiony jest automat zgłoszeniowy, który odsłuchiwany jest systematycznie przez przez technika.
I nieszczęsny TVN Player... On też miewa lepsze i gorsze chwile. Bywa tak, że ma mocno obciążone serwery i zwyczajnie nie działa. TVN Player ma też dwa rodzaje kont, płatne i darmowe. To do tych płatnych w momentach dużego obciążenia przypisywane są zasoby. Dodatkowo, jeżeli korzysta się w domu z sieci WiFi trzeba się upewnić, że z nią wszystko ok.
Załóżmy, że "buforuje" mi TVN Player na TV/PS3 nie ważne. Kolejność postępowania powinna być taka: 1. speed test wykonany na komputerze podłączonym po kablu i speed test wykonany na komputerze po wifi. Jeżeli test po kablu jest ok to sprawa jasna... problemem może być sam TVN Palyer lub sieć WiFi. Jeżeli via WiFi test wychodzi przynajmniej 3 mbps to wystarczy na TVN Playera, bo strumienie wideo z tvnu raczej nie przekraczają 2.5 mbps. Tylko nie testujcie speedtestem na Warszawskim serwerze, bo on sam pewnie jest przeciążony... (patrz wyżej, moje próby).
I jeszcze kwestia adresów IP. Tak, mam do nich dostęp i w skrypcie zapisują się dane z jakiego IP post był wysłany. Ale ponieważ IP są zmienne w TKK ustalenie nazwiska abonenta to trochę zachodu (czytaj klikania)... nie mam ani obowiązku, ani zamiaru bawić się w tropiciela i tracić na to czas. Forum nie jest, nie było i nigdy nie będzie formą zgłaszania usterek. Ja też, jak padnie GTS łapię za telefon a nie narzekam na jakimś forum...