zgodnie z ustawą o dowodach osobistych i ewidencji ludności, każdy kto nie mieszka pod adresem zameldowania ponad 2 miesiące może być wymeldowany. trzeba w tym celu złożyć w gminie wniosek o wymeldowanie danej osoby, przedstawić odpowiednie dowody na potwierdzenie tego faktu (np oświadczenie sąsiadów, gospodarza domu, dzielnicowego itp)
jak gmina będzie sie stawiać to postraszyc należy policją, poniewaz nie przestrzeganie ww. ustawy jest wykroczeniem
Z wnioskiem o wymeldowanie zawsze występuje właściciel mieszkania, czyli nie mogą zrobić tego rodzice, musi to zrobic nowy właściciel mieszkania.
Link do ustawy o ewidencji:
http://www.prawo.lex.pl/bap/student/Dz. ... 7.960.html
mają emaile w UM, ale akurat nie wszystkie wydziały, ciekawe dlaczego nie wszystkie:)
http://www.kolobrzeg.pl/magistrat/modul ... &pageid=69
pisz do prezydenta

prezydent@post.pl
