przez SlaY^ » poniedziałek, 8 mar 2010, 20:54
Mógłbym wiele epitetów rzucić w tym momencie, ale chyba odpuszczę sobie.
Podczas pisania konkursu, z ograniczonym limitem czasowym internet padał mi raptem... 3 razy, jak rozumiem, na obecne standardy, to coś zupełnie normalnego? Chciałem zaznaczyć, że przez brak internetu straciłem 15 minut (!) z 30 dostępnych, co prawdopodobnie zamknie mi drogę do zwycięstwa.
Dziwi mnie trochę, że w obecnej sytuacji, gdy internet jest dostępny u różnych operatorów TKK tak zaniedbuje swoich klientów, a nawet pozbawia się nowych. Nie było żadnego (!) ogłoszenia o możliwym braku internetu, ponadto nie dało się nawet zgłosić problemu telefonicznie.
Podsumowując, postępujcie tak dalej, a na pewno zyskacie przychylność klientów, zwłaszcza, że ceny nie są jakieś super-niskie, wręcz przeciwnie.