Nastrój !!!!!!!

Tutaj można pisać o wszystkim i o niczym. Jeżeli to, co chcesz napisać nie pasuje do żadnej innej kategorii, właśnie tu powinno się znaleźć.

Nastrój !!!!!!!

Postprzez Morland » czwartek, 21 kwi 2005, 19:48

W tle mieszanka Fat Boy Slim, Boomfunk Mc's i Music Instructor.. jutro nie mam dwóch lekcji, moge się wyspać, dzisiaj nie spotkało mnie nic stresującego, więc czym tu się martwić? Nastrój o taki >>> :super:
Avatar użytkownika
Morland
Weteran
 
Posty: 518
Dołączył(a): wtorek, 23 gru 2003, 15:11
Lokalizacja: z nocnika

Postprzez Olcia » czwartek, 21 kwi 2005, 21:34

troche pospałam... zrobiłam ciasto, wyżyłam sie na lotkach i nastrój sie lekko poprawił....
jeszcze tylko musze sie pogodzić z pewną osobą i będzie rewelacyjny :D :lol:
Avatar użytkownika
Olcia
Rycerz forum
 
Posty: 1077
Dołączył(a): środa, 8 gru 2004, 15:57

Postprzez black-_-heart » piątek, 22 kwi 2005, 05:02

Spałem (że tak to ujmę) 2-3h, za godzinke do budy na wf, pozniej okienko na którym spisze nieodrobioą na dzis prace domową z matmy a pozniej jeszcze tylko 4 lekcje i spowrotem do domku. Nie chce mi się : / Po kiego [beep] ja to wszystko robię to jest bezsensu chyba idę się przejść po raz ostatni na długi spacer...
black-_-heart
 

Postprzez anula » piątek, 22 kwi 2005, 08:52

zmeczona. za wczesnie kaza wstawac. ale dzien bardzo zabawny sie rozpoczał. humor super :D
Avatar użytkownika
anula
Ważniak
 
Posty: 260
Dołączył(a): niedziela, 16 sty 2005, 17:21
Lokalizacja: miejscowa

Postprzez Rymek_Hunter » piątek, 22 kwi 2005, 09:24

zaraz spadam na ustną z angola :) Stresik taki w miarę nie jest jakiś tam ogromny :) zobaczymy jak mi pójdzie :)
Avatar użytkownika
Rymek_Hunter
Dyskutant
 
Posty: 176
Dołączył(a): niedziela, 15 lut 2004, 23:47
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez SAVARY » piątek, 22 kwi 2005, 09:40

Dzisiaj piątek :lol: :lol: :lol: Nastrój SUUUUUPPPEEEEEEEEEEEEEEEEER!!! Pozdrawiam wszystkich :wink: :spoko: :beer: :drunk: :wino: :aniolek2: :piwo:
Avatar użytkownika
SAVARY
Terminator
 
Posty: 683
Dołączył(a): niedziela, 13 lut 2005, 12:31
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez kurczaczek » piątek, 22 kwi 2005, 10:47

Orgia w głowie, skurczybyki w oczach i lody na ustach :lol: :doh:
Avatar użytkownika
kurczaczek
Terminator
 
Posty: 768
Dołączył(a): sobota, 3 kwi 2004, 18:25
Lokalizacja: Kołobrzeg - Gdańsk
Gadu-Gadu: 2785812
Skype: kurczaczek.

Postprzez Olga » piątek, 22 kwi 2005, 12:07

jest :spoko: .......... po maturkach ..... słoneczko za oknem ..... wyspana ...... a wieczorem :beer: :beer: ŻYĆ NIE UMIERAĆ !!
Avatar użytkownika
Olga
Rycerz forum
 
Posty: 1182
Dołączył(a): wtorek, 18 sty 2005, 18:56
Lokalizacja: Kołobrzeg/Toruń
Gadu-Gadu: 8558082

Postprzez anula » piątek, 22 kwi 2005, 12:54

jest super. nareszcie troche swobody. jeszcze tydzien i koniec tego stresu.

[ Dodano: 2005-04-22, 13:54 ]
na a dzisiaj :beer:
Avatar użytkownika
anula
Ważniak
 
Posty: 260
Dołączył(a): niedziela, 16 sty 2005, 17:21
Lokalizacja: miejscowa

Postprzez Sylwia » piątek, 22 kwi 2005, 15:03

dzięki ci panie boże, że to już po...
Avatar użytkownika
Sylwia
V.I.P
 
Posty: 455
Dołączył(a): wtorek, 22 cze 2004, 19:22

Postprzez Olga » piątek, 22 kwi 2005, 15:17

hehehehehe ... miał być babski wypad .... :beer: ....... no i się mężczyzna pojawi :lol: ... ale numer .... bedzie ciekawie .... :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Olga
Rycerz forum
 
Posty: 1182
Dołączył(a): wtorek, 18 sty 2005, 18:56
Lokalizacja: Kołobrzeg/Toruń
Gadu-Gadu: 8558082

Postprzez Olcia » piątek, 22 kwi 2005, 15:25

dziś postanowiłam, że nigdzie nie ide... położe sie spać o 21 a wstane następnego dnia o 9 [głupia spowiedź na 10 :/ ale znając życie w niedziele będe szukać księdza aby znów sie wyspowiadać :lol: :twisted: ]
a co do nastroju... nie wyspałam sie [ale mi to nowość :lol: ] ale humor to mam dobry :P :twisted:
Avatar użytkownika
Olcia
Rycerz forum
 
Posty: 1077
Dołączył(a): środa, 8 gru 2004, 15:57

Postprzez keeper » piątek, 22 kwi 2005, 15:34

Pierwszoligowy nastrój piątkowy :D
Avatar użytkownika
keeper
Rycerz forum
 
Posty: 1134
Dołączył(a): niedziela, 2 lis 2003, 13:04
Lokalizacja: Tamworth
Gadu-Gadu: 0

Następna strona

Powrót do :: hydepark

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron