przez r00t » środa, 13 paź 2010, 08:59
@Palacz: powiedz jak można polemizować z argumentami typu "gówno". Nie da się. Albo masz trochę kultury i chcesz załatwić sprawę jak dorosły człowiek, dzwoniąc lub nawet pisząc maila, albo chcesz sobie trochę publicznie ponarzekać. Łatwo jest anonimowo pyskować na forum. Zadzwoń do jakiejś instytucji i zacznij się wypowiadać takim językiem... gwarantuje ci, że nikt nie będzie ciebie słuchał.
A jak masz zamiar pisać maila, to nie podpisuj się "Palacz" tylko podpisz się imieniem i nazwiskiem. Dodaj też jakiś sensowny opis techniczny problemów i podaj numer telefonu. Jeżeli napiszesz "gówno" to mail wyląduje w koszu tak samo szybko jak dotarł do skrzynki pocztowej.
Forum to forum, tutaj awarii się nie zgłasza. Każde zgłoszenie problemu technicznego via oficjalne kanały komunikacji jest rejestrowane w systemie a forum do takich kanałów nie należy. Spróbuj ponarzekać na forum TPSA czy Netii, ciekawe czy ktoś przyjmie zgłoszenie awarii w ten sposób.
A tak na marginesie, owszem mogę sprawdzić IP, i sprawdziłem twój. Masz router podłączony do modemu. Widziałem też twoje testy prędkości, jest kilka na poziomie 22+ i kilka około 10 - 11 mbps. Założę się że te pierwsze robione bezpośrednio drugie po WiFi (o wifi i modemach pisałem kilka postów wyżej).
Jak korzystasz z sieci po WiFi miej na uwadze to, że różnie ona może działać. Ja w domu mam na przykład kilka kanałów na których sieć mi nie chodzi w ogóle (zakłócenia) i kilka na których z pokoju do pokoju wyciągam przy pomyślnych wiatrach właśnie 10 - 11 mbps, wieczorem około 8. Jeżeli w twojej okolicy takich routerów pracuje dużo to wydajność sieci bezprzewodowej spada, a jeżeli dodatkowo pojawią się w jakiś zakłócenia (radiowe, lub elektryczne) to transfer może spaść nawet do kilku mbps.