Strona 1 z 1

Ignorowanie zgłoszeń

PostNapisane: niedziela, 24 cze 2012, 11:39
przez good
18-06-2012 o godzinie 15:18 została zgłoszona awaria internetu (ciągłe przerywanie połączenia 2 diody na modemie mrygają) na całe szczęście rozmowa została nagrana
oczywiście przez 3 dni ktoś był w domu bo MOŻE pan technik przyjdzie... dzisiaj mamy niedziele 24 czerwca a pana technika nie było... awaria nadal jest ( w większym bądź mniejszym stopniu nasilenia ale jest) i tutaj zachodzi moje pytanie... CZY JEST SENS ZGŁASZAĆ WAM AWARIE JAK I TAK MACIE TO GDZIEŚ???
cały tydzień kilka razy dziennie przerywało połączenie od wczoraj mam po kilka przerw na godzinę...
Aż szkoda słów (obrażać was nie mam zamiaru) na takie traktowanie ludzi którzy wam zapewniają prace...

Aha napisałem tego posta nie dzięki działającemu internetowi tkk tylko dzięki sieci PLAY... pozdrawiam sieć PLAY ;)

Re: Ignorowanie zgłoszeń

PostNapisane: niedziela, 24 cze 2012, 13:27
przez good



[beep]. jakość usługi...

Re: Ignorowanie zgłoszeń

PostNapisane: poniedziałek, 25 cze 2012, 19:33
przez Grochukg
U mnie o tyle jest lepiej, że internet nie przerywa, lecz chodzi baaardzo powoli. Dzisiaj i tak padł rekord 13mb/s a powinno być 22mb , z reguły mam po 9-10mb/s :)

W moim wypadku nie mam innej narazie alternatywy niż TKK, czekam aż na KSM'y wkońcu wejdzie Gawex...

Re: Ignorowanie zgłoszeń

PostNapisane: wtorek, 26 cze 2012, 08:41
przez good
chyba będzie trzeba im zgłoszenia wysyłać listem poleconym z potwierdzeniem odbioru...
A ja mam nadal dyskotekę na modemie i wcale nie chodzi o migające wszystkie diody :P
Nie będę dzwonił a już na pewno nie do nich... są inne metody na "usterkę"