Jaki router wifi kupić jak i propozycja co do łącz tkk

Tutaj piszemy o sprawach związanych z naszą siecią komputerową. Uwagi, komentarze, propozycje.

Jaki router wifi kupić jak i propozycja co do łącz tkk

Postprzez bos_kg » piątek, 30 gru 2011, 15:33

Witam mam do was pytanie mianowicie jaki router wifi kupić pod sieć tkk by bez przewodowo łączyć się w każdym miejscu w domu nie znam się na tyle po za tym ze do innej sieci na Lini tp to łatwiej się orientuje a na naszej tkk już gubię się a chodzi tak by stacjonarny komputer był połączony kablem a laptop xbox był bez przewodowo każde inne urządzenie po za stacjonarnym jeśli ktoś z was potrafi mi pomoc będę wdzięczny pozdrawiam forumowiczów a jeszcze mogę propozycje złożyć co do tkk mianowicie by mieć łącze awaryjne czyli macie awarie przetłaczacie na stabilne łącze słabsze naprawiać usterkę a klient zadowolony i tkk co wy na to co do łącza awaryjnego sądzicie pozdrawiam
bos_kg
Coś tam napisał
 
Posty: 61
Dołączył(a): niedziela, 17 kwi 2011, 21:48
Gadu-Gadu: 0

Re: Jaki router wifi kupić jak i propozycja co do łącz tkk

Postprzez VincentDeSaint » piątek, 30 gru 2011, 19:38

Każdy router DSL z wifi sobie poradzi. Najtańsze chyba już coś w granicach 100 zł chodzą.
Podłączasz, logujesz się, ustawiasz nazwe wifi, wymyslasz haslo do wifi. I presto, wszystko śmiga.
VincentDeSaint
Rozgrzewa się
 
Posty: 16
Dołączył(a): sobota, 24 gru 2011, 10:56

Re: Jaki router wifi kupić jak i propozycja co do łącz tkk

Postprzez Grochukg » sobota, 31 gru 2011, 17:30

Ale po co kupywać jakieś badziewie. Ja już się przejechałem na D-linkach 2 razy które padły dosłownie kilka dni po gwarancji (chyba miały to jakoś zaprogramowane hehe:)) Polecam Netgear'y chyba mają najlepsze routery na rynku. Faktycznie są może i troszkę droższe ale warto dopłacić do np. takiego WNDR3700
Grochukg
Rozgrzewa się
 
Posty: 11
Dołączył(a): poniedziałek, 13 gru 2010, 20:25

Re: Jaki router wifi kupić jak i propozycja co do łącz tkk