przez r00t » poniedziałek, 6 gru 2010, 23:30
Jeżeli problem ustąpił, a ty nie wiesz co się działo to tylko potwierdza to moją tezę, że nie panujesz nad swoimi komputerami.
Jak byś przekopał to forum, to znalazłbyś posty w których powtarzam jak mantrę do znudzenia, że TKK nie stosuje, nie stosowało i nie będzie stosować żadnego filtrowania pakietów(!).
Masz publiczny adres IP, nie ma tutaj NATa, nie ma filtrowania jeżeli otrzymasz od oprogramowania komunikat że "port XXX jest zablokowany itp." to na 101% możesz winić swój router/komputer/oprogramowanie/system i inne czynniki zależne TYLKO OD CIEBIE.
No ale jak wiem ja i wszyscy czytający to forum... ty wiesz lepiej kto jest winny. Więc wiedz sobie dalej... jeżeli poprawia ci to samopoczucie.
Ps. podłączenie internetu mobilnego to żaden argument bo:
1. nie używasz wówczas swojego routera,
2. nie używasz połączenia Ethernet,
3. nie używasz konfiguracji antywirusa/firewalla dla połączenia Ethernet.
A używasz:
1. nowego połączenia w systemie,
2. nowych ustawień dla interfejsu 3G w programie antywirusowym/firewallu.
No ale to pewnie wg ciebie szczegóły nie warte uwagi...