Pitek 17:48 - Nieczynne.

Tutaj piszemy o sprawach związanych z naszą siecią komputerową. Uwagi, komentarze, propozycje.

Re: Pitek 17:48 - Nieczynne.

Postprzez r00t » niedziela, 28 lut 2010, 18:35

Avatar użytkownika
r00t
Administrator
 
Posty: 1115
Dołączył(a): czwartek, 29 maja 2003, 08:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: Pitek 17:48 - Nieczynne.

Postprzez r00t » niedziela, 28 lut 2010, 18:59

Nad siecią czuwamy 24/7 (tak się składa, że ja również jestem do tej sieci podłączony).

W weekendy są dyżury technika, w TKK uruchomiony jest automat zgłoszeniowy, który odsłuchiwany jest co kilka godzin.

Co do rozwiązania umowy... każdy ma prawo do wybierania sobie ISP, nie będę tutaj przekonywał do jakiegoś konkretnego rozwiązania. Wiem natomiast, że awarie zdarzają się wszędzie, znam ludzi, którzy np. w TP czekali po dwa - trzy tygodnie na pełne usunięcie usterki.
Avatar użytkownika
r00t
Administrator
 
Posty: 1115
Dołączył(a): czwartek, 29 maja 2003, 08:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: Pitek 17:48 - Nieczynne.

Postprzez r00t » niedziela, 28 lut 2010, 19:12

Avatar użytkownika
r00t
Administrator
 
Posty: 1115
Dołączył(a): czwartek, 29 maja 2003, 08:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: Pitek 17:48 - Nieczynne.

Postprzez Tom » niedziela, 28 lut 2010, 20:56

A może stworzyć jakiś formularz kontaktowy na forum do zgłaszania usterek?
Ustalić dane wymagane do zatwierdzenia zgłoszenia np. adres IP itd.

Może to rozwiąże problem ze zgłaszaniem awarii - chociaż częściowo :)
Tom
Coś tam napisał
 
Posty: 62
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 13:09

Re: Pitek 17:48 - Nieczynne.

Postprzez lukkas_kg » niedziela, 28 lut 2010, 22:00

a co tam, po całości - niech też bedzie formularz na wap.tkk.pl :)
lukkas_kg
Twardziel
 
Posty: 107
Dołączył(a): środa, 27 sie 2008, 13:02

Re: Pitek 17:48 - Nieczynne.

Postprzez Didi » wtorek, 2 mar 2010, 08:25

stary jęczysz, dlaczego tylko ty masz taki problem na kilku tysiecy uzytkownikow?
Sam napisales ze masz kilka dni na rozwiazanie umowy jak sie nie podoba rozwiaz, lec do gawexu. Myslisz ze kogos wzruszaja twoje zale na forum? Kanal reklamacji i zgloszen znasz to nie to miejsce.
Avatar użytkownika
Didi
Rycerz forum
 
Posty: 1335
Dołączył(a): środa, 18 cze 2003, 10:34
Lokalizacja: Kołobrzeg
Gadu-Gadu: 0

Re: Pitek 17:48 - Nieczynne.

Postprzez j0shu4 » wtorek, 2 mar 2010, 09:08

gawex ma fajne biuro obslugi
poza tekstem na sekretarce ze rozmowa jest nagrywana i jak ci sie nie podoba to spadaj jest gitara
kazdemu sie zdarzaja awarie, w przytoczonym gawexie w ostatnich 4 miesiacach - 3 powazne
jak juz ci zrobia pomiary i podpiszesz z nimi umowe sprawdzaj regularnie przepustowosc swojego lacza :)
pelne zaskoczenie juz od pierwszego wlaczenia :lol:
a tkk nie bronie ale z tego co widze problem nie jest globalny wiec przestan szczekac tylko dokladnie i merytorycznie podejdz do tematu eliminujac wszelkie mozliwe punkty po twojej stronie , z obsluga klienta tez trzeba rozmawiac po ludzku a nie podchodzic do niej jak bulterier do kosci
Avatar użytkownika
j0shu4
Moderator
 
Posty: 1559
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:54
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: Pitek 17:48 - Nieczynne.

Postprzez r00t » wtorek, 2 mar 2010, 10:53

Jak dla mnie już jest ok.

--- 93.89.196.XX ping statistics ---
74 packets transmitted, 74 received, 0% packet loss, time 73106ms
rtt min/avg/max/mdev = 6.900/10.763/26.604/3.394 ms

74 pakiety ICMP wysłane i odebrane, średni czas 10 ms - pingowane z serwera wewnątrz TKK.


A co do tematu, nie zapomnij opisać tutaj jak nowe łącze będzie się sprawowało.

DiamondBack a ty tu w jakiej roli występujesz?

Wcale nie musiałby w mikrofalówce trzymać modemu. Czasami wystarczy położyć go na komputerze lub jakimś urządzeniu sieciowym (switch, router). Czy będą problemy? To zależy, od urządzenia. Komputer PC emituje dość sporo fal elektromagnetycznych - zelży to od jakości płyty głównej, zasilacza, obudowy i sposobu montażu. Nawet w niektórych BIOSach jest opcja zmniejszająca emitowane zakłócenia - nazywa się "Spread Spectrum - on/off". Włączenie jej może spowodować zmniejszenie emitowanych zakłóceń, ale kosztem może być spadek wydajności PCta. Jak nie wiesz o czym mówisz, to może po prostu nie mów.

A modem to modem, "made in China" lub Tajwan (jak wszystkie), kawałek płytki, kilka scalaków i ekranowana głowica. Na pewno skonstruowany tak, żeby przyjąć na siebie jakąś tam wielkość promieniowania bez skutków ubocznych - ale gdy ta wielkość zostanie przekroczona zaczynają się problemy.

Co do reszty,

Przesadą to jest twoje zaangażowanie tutaj na forum w sprawę awarii jednego z abonentów.

Jeżeli twoja mama ma nadal problemy, przekaż żeby zadzwoniła do TKK, na pewno uzyska pomoc. Jak telefon będzie zajęty, to trzeba spróbować raz jeszcze.
Avatar użytkownika
r00t
Administrator
 
Posty: 1115
Dołączył(a): czwartek, 29 maja 2003, 08:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do :: wsk - tkk

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości