Strona 1 z 2

PostNapisane: piątek, 13 maja 2005, 14:25
przez Slayer

PostNapisane: piątek, 13 maja 2005, 14:25
przez Sato

PostNapisane: piątek, 13 maja 2005, 14:31
przez kulA

PostNapisane: piątek, 13 maja 2005, 18:13
przez Roman
nie uwłaczają;

czy wy wszyscy już postradaliście rozumy
dlaczego umiejętność gotowania lub prania ma być redukująca

PostNapisane: piątek, 13 maja 2005, 18:48
przez kurczaczek
"I odszedł, bo nie miała pomysłu na obiad" :lol:

Przyłączam się do zdania Sato i słonka :)
Trza wiedzieć do czego służą reklamy. :)

PostNapisane: piątek, 13 maja 2005, 19:19
przez Slayer

PostNapisane: niedziela, 15 maja 2005, 19:05
przez SAVARY

PostNapisane: niedziela, 15 maja 2005, 23:40
przez cushu
Reklamy nie uwlaczaja kobietom, tylko mezczyznom. A w sumie to calej ludzkosci :)
Ciezko pisac jesli nie ma dokladnych przykladow, o ktorych reklamach mowimy, bo przeciez sa bardzo dobre i bardzo kiepskie. Czy w reklamach perfum jest cos nie tak? Reklama ma pokazac zmyslowosc (to tylko przyklad reklamy perfum), a kobiety, ktore sa wrazliwe takze na urode wlasnej plci maja poczuc pragnienie bycia kobieta z ekranu.
To jest biznes, trzeba sprzedac produkt i jesli producent da plame to widz moze poczuc sie co najwyzej obrazony intelektualnie :)
Osobiscie uwazam ze w ogole masowa kultura uwlacza i to nie tylko kobietom. Traktuje piekno jako sposob na znalezienie rynku zbytu. Odwoluje sie do pierwotnych instynktow, porusza strune pragnienia, badz ja tworzy, pragnienia posiadania i pragnienia seksualnego. Wszystko byloby ok gdyby nie dzialo sie to na tak masowa skale, bo mamy dzis do czynienia z przerazliwym zafalszowaniem rzeczywistosci.
Wracajac do tematu reklam i proszku, to jednak zyjemy w kraju zdominowanym od wieku przez patriarchat, gdyby w roli glownej wystepowal facet znaczyloby to o jakiejs formie patologii, badz byloby zwyczajnie nieautentyczne.

PostNapisane: poniedziałek, 16 maja 2005, 10:26
przez keeper
Uwłacza, nie uwłacza, każda reklama skierowana jest do określonej grupy odbiorców. Pranie najczęściej urządzają panie, drogie panie, więc nic dziwnego, że dla nich reklama rewelacyjnego proszku z inteligentnymi molekułami. Oprócz tego wszyscy spece od reklamy maja jakąś strategię, działanie nowego mydła pokażą na pięknej skórze- oczywiście kobiety, itp itd. Bardzo podobały mi się reklamy równo traktujące płeć pt. "Gdzie byłaś? Na chipsach byłam" i to samo w wydaniu samczym. :)

ps. Niech mi ktoś powie, dlaczego w reklamie Media Markt -"Nie dla idiotów"- występują sami faceci? :P :lol:

PostNapisane: poniedziałek, 16 maja 2005, 14:52
przez BLAaa

PostNapisane: poniedziałek, 16 maja 2005, 17:38
przez Vin

PostNapisane: poniedziałek, 16 maja 2005, 17:42
przez Morland

PostNapisane: poniedziałek, 16 maja 2005, 22:03
przez Vin