Strona 1 z 1

[praca] Konsultant ds. Obsługi Klienta w punkcie PLAY

PostNapisane: czwartek, 28 sie 2008, 10:13
przez Didi
Konsultant ds. Obsługi Klienta w punkcie sprzedaży PLAY

Opis stanowiska:
-Jeśli kręcą Cię nowe technologie
-Bez komórki nie wychodzisz z domu
-Rusza Cię, gdy ludzie na siebie warczą zamiast się komunikować
-Lubisz pracę z klientami i rozwiązywanie problemów
-Uważasz, że w życiu każda chwila jest ważna i trzeba ja dobrze przeżyć
-Lubisz jak Twoja praca przynosi wymierne efekty
-Cieszy Cię praca z fajnymi ludźmi

Dołącz do nas !
Ile takich okazji będziesz mieć w życiu?

Wymagania:
-umiejętności związane ze sprzedażą,
-wykształcenie min. średnie,
-nienaganna prezencja,
-komunikatywność,
-samodzielność,
-dobra obsługa komputera,
-wysoka motywacja do osiągania wyników,
-bardzo dobra organizacja pracy,
-znajomość zagadnień związanych z telefonią komórkową mile widziana.

Firma oferuje:
-pracę w młodym, zgranym zespole,
-atrakcyjne warunki zatrudnienia,
-stałe wynagrodzenie,
-prowizję od osiąganych wyników


Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV + zdjecie wraz z listem motywacyjnym na adres: kolobrzeg@playada.pl

W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)."

kontakt
604697763