ceny jakie podajesz / 9 eurocentów /dotyczyły tylko Stowarzyszeń TK.
Dla samodzielnych operatorów jakim jest TKK ceny były większe /o wiele większe/
Nasilają się tendencje integracyjne telewizji kablowej. Małe i średnie sieci wykupywane są przez wielkich operatorów.
Ogólnopolskie Stowarzyszenie TK skupia 250 operatorów, posiadających łącznie blisko 2,5 mln abonentów. Dalej - Związek Telewizji Kablowych, sto kilkanaście stowarzyszeń użytkowników i właścicieli sieci, w tym 39 spółek cywilnych, tworzących Stowarzyszenie Polskich Operatorów Kablowych - łącznie 600 tys abonentów.
Dalej w peletonie jawią się duże kable:
PTK (Polska Telewizja Kablowa) - 200 tys abonentów, Ryntronik (Katowice) - 100 tys, Aster City (Warszawa) - 92 tys, Porion (Warszawa) - 80 tys, Gosat (Wrocław i 17 innych miast) - 63 tys, Dami (Radom i 11 innych miast) - 60 tys, Automatyka (Bydgoszcz) - 60 tys, Toya (Łódź) - 26 tys
Wszystkie te wielkie łączy jedno - wspólny program lokalny.Dlaczego? Ano dlatego że czas reklamowy obejmuje duży obszar emisji.Większe zainteresowanie agencji reklamowych i wieksza kasa.
Jest tylko jedno ale

! - znika lokalność.
Nie tylko cena sprawiła że nie ma Turbo.
W TVN trwają jeszcze ruchy związane z tworzeniem nowej platformy.Ma powstać nowa oferta z ciekawymi zestawami pakietów min. TURBO.
W tej chwili trwa "mocowanie" - kto kogo przetrzyma.
Wiem jedno - Zarząd TKK jest bardzo mocno zainteresowany aby włączyć TVN Turbo - ale w negocjacjach czasami tak bywa - że potrzebny jest czas,czas i jeszcze raz czas.