Bravo zastępuje Stilo. I dobrze. Ten ostatni może i był nowoczesny, wygodny i bezpieczny, ale ten jego wygląd był zbyt niemiecki, zbyt nudny, zbyt aseksualny. No i cena Stilo była zbyt ambitna. Bravo jest inne.
Nowy kompaktowy Fiat to sex na kołach. Bravo jest odważny, zuchwały, namiętny i fascynujący. Aż chcę się go mieć! Bravo! Sylwetka jest długa na ponad 4,3 metra, szeroka na prawie 1,8 metra i niska na mniej niż 1,5 metra. Rozstaw osi - 2,6 metra. Bagażnik - 400 litrów. Wstydu nie ma.
Pod maską benzynowy 1.4 90 KM, turbodiesle (1,9 120-150 KM) i nowa rodzina silników turbobenzynowych (1,4 T-Jet 120-150 KM). Fiat twierdzi, że w kwestii technologii, jakości, bezpieczeństwa, komfortu i przyjemności z jazdy Bravo ma być w czołówce klasy kompaktowej. W kwestii designu już jest.
Wraz z Bravo debiutuje nowy znak firmowy Fiata. Świeże logo ma podkreślać historię firmy, jej zorientowanie na przyszłość i głębokie zmiany, jakie firma ostatnio przeszła.
-------------------------
http://www.autogaleria.pl
------------------------
od siebie :
ciekawa stylistyka auta przypominajaca troche wiekszego brata fiata crome ktory jest naprawde ciekawa pozycja w segmencie samochodow rodzinnych
filmik prezentacyjny auta :