Liga Mistrzów

Wszystko co dotyczy sportu na różnych szczeblach, od światowego do podwórkowego. Jeżeli masz ciekawe informacje i chcesz się nimi podzielić - to właśnie tutaj możesz o tym napisać.

Postprzez Baltazar Gąbka » czwartek, 25 sie 2005, 16:13

Sato napisał(a):"Nie będę wytykał błędów, mogę tylko powiedzieć, co bym zrobił, gdybym był trenerem. Żadnych zmian przy 0:0! Nigdy! - mówi trener Franciszek Smuda. - Nawet gdyby Marek Zieńczuk zgłosił poważną kontuzję, rzuciłbym w niego bidonem i kazał zapier... do 90 minuty."

Franek Smuda

ten sie nie szczypie :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


ale ma racje.

No to mamy w jednej grupie Liverpool z Chelsea :twisted:

[ Dodano: 2005-08-25, 20:18 ]
wypowiedzi Gmocha z meczu Wisła - PAO ;)

(...) witamy ze stadionu olimpijskiego w ANTENACH
(...) tak to ten Wydra (o piłkarzu nazwiskiem Vintre)
(...) gramy dziesięciu na dziesięciu na dziesięciu
(...) on jest taki rozbójniczek
(...) mają przewage wysokości
(...) mają dobrych główkarzy
(...) Franek rozprowadzał, bo go nie złapali
(...) taka głupia ta piłka
(...) jakby linie się połamały
(...) będą mięli w nóżkach po 50 kilo każda
(...) on go dołem rempluje
(...) My mówimy, że tam gołębie strąca.
(...) he he he (x100)
(...) za bardzo piłka ściąga zawodników
(...) znowu wstali Grecy i... usiedli
(...) rzucili się całą siłą do ataku i tu... tu jest dziura
(...) jak to się mówi: obrabia dół
(...) a gdzie pan Oli? (Olisadebe od 15 minut siedzi na ławce)
(...) ale dobrze ciągnie (Penksa)
(...) i w ogóle to... no ten... ehh...
(...) jest blisko, widzi i nie drukuje (o bocznym arbitrze)
(...) trzech przeciwko jednego, tzn. dwóch na pewno
(...) i ma rację Cantoro, że ta... że ta... no właśnie
(...) i wracając do dramaturgii tego meczu, to kto wymyślił taką
dramaturgię?
(...) i Majdan musi wychodzić, wychodzić bo jak wychodzi to tak jakby
drzewa wycinał
(...) a to młodziutki ten chłopaczek
(...) no miały być może... ale to trzeba pograć
(...) no, bo dostanie kartkę za grę na czas! (nasz zawodnik poza linią)
(...) bez straty, bez straty synu!
(...) ale to BYŁ absolutnie słuszna decyzja bocznego
(...) szybki jest i walczak...tee nie rezygnuje - walczy!
(...) no i trzeba wyrównać ten zły stosunek
(...) Frankowski jest najbardziej wypoczęty (napastnik, 109 minuta gry)
(...) teraz jest ważna OGROMNA psychika
(...) musi zagrodzić zraz Wisła
(...) tu sie nie ma co patrzeć, tu trzeba grać, patrzeć sie będzie później
(...) a Maleziani jest kurturarnym człowiekiem...
(...) jak ja go miałem to był małym
chłopcem.................................
Zieńczuk dał z siebie wszystko...ale BYĆ MOŻE takie były założenia
taktyczne
(...) No kto go może złapać? No sam może się złapać
Sedzia nie drukuje a Majdan drzewa wycina
Baltazar Gąbka
 

Postprzez qrczak » czwartek, 25 sie 2005, 20:36

Sato napisał(a):"Nie będę wytykał błędów, mogę tylko powiedzieć, co bym zrobił, gdybym był trenerem. Żadnych zmian przy 0:0! Nigdy! - mówi trener Franciszek Smuda. - Nawet gdyby Marek Zieńczuk zgłosił poważną kontuzję, rzuciłbym w niego bidonem i kazał zapier... do 90 minuty."

Franek Smuda

ten sie nie szczypie :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Franek mądry bo mu sie udało raz awansować, a tak przy okazji to on jeszcze się trenowaniem zajmuje :?:
Avatar użytkownika
qrczak
Gwiazdor
 
Posty: 1510
Dołączył(a): sobota, 10 sty 2004, 19:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez Sato » czwartek, 25 sie 2005, 21:29

Baltazar Gąbka napisał(a):wypowiedzi Gmocha z meczu Wisła - PAO ;)

(...)

extra!

qrczak napisał(a):Franek mądry bo mu sie udało raz awansować, a tak przy okazji to on jeszcze się trenowaniem zajmuje :?:

a kij go wie... nikt go juz powaznie nie traktuje... jak odstawi proszki to sie dziwny robi... kto takiego bedzie chcial w powaznym klubie
Avatar użytkownika
Sato
Dyskutant
 
Posty: 198
Dołączył(a): niedziela, 29 cze 2003, 22:24
Lokalizacja: z Marsa :)

Postprzez Roman » czwartek, 25 sie 2005, 21:34

bardzo mnie wkurza jak ktoś mówi, że jakby Wisła przeszła Greków to by trafiła na Barcelonę, Werder i Udinese

kto miałby losować Wisłę z drugiego koszyka


gamonie

[ Dodano: 05-08-25, 22:36 ]
aż sobie dla pocieszenia raz jeszcze tego Gmocha przeczytam :D
Avatar użytkownika
Roman
Mieszka tu
 
Posty: 944
Dołączył(a): niedziela, 31 paź 2004, 21:39
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez Baltazar Gąbka » czwartek, 25 sie 2005, 21:46

Roman napisał(a):bardzo mnie wkurza jak ktoś mówi, że jakby Wisła przeszła Greków to by trafiła na Barcelonę, Werder i Udinese

kto miałby losować Wisłę z drugiego koszyka


gamonie

[ Dodano: 05-08-25, 22:36 ]
aż sobie dla pocieszenia raz jeszcze tego Gmocha przeczytam :D


racja, Wisla bylaby w 4 koszyku
Baltazar Gąbka
 

Poprzednia strona

Powrót do :: sport

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron