Regulamin służy ustaleniu pewnych norm obowiązujących na forum. Regulamin nie jest zamknięty, więc w toku rozwoju tkk f0rUm będzie on rozwijany i poszerzany. Złamanie regulaminu kończy się zwykle odpowiednią karą. Jednakże wszystko zależy od moderatora, który może tą karę nałożyć lub też nie. Wszelkie złamania regulaminu wynikające z niewiedzy użytkowników będą traktowane jako małe "wykroczenie" a użytkownicy zostaną o tym ostrzeżeni. Celowe złamanie regulaminu automatycznie wyklucza użytkownika z forum. Wszelkie sugestie dotyczące regulaminu (np. to co powinno być dodane) proszę kierować na PW: admnistratora.
Forum
Forum służy wymianie informacji między użytkownikami, dzieleniu się opiniami oraz udzielaniu sobie wzajemnej pomocy na specjalnie do tego wydzielonych forach. Nasze forum ma charakter ogólny, wyznaczone działy powinny ułatwić pisanie wypowiedzi. Podział nie jest ostateczny. Zapraszamy użytkowników do zgłaszania uwag na temat kształtu i tematyki naszego forum.
Rejestracja
Rejestracja na forum jest bezpłatna i dobrowolna. Podczas rejestracji jedynymi wymaganymi danymi jest adres e-mail (prawdziwy, ponieważ na ten e-mail zostaje wysłany list aktywujący, bez którego konto nie zostanie zaktywowane) oraz nick (pseudonim). Resztę danych użytkownik podaje dobrowolnie i na własne ryzyko. Każdy użytkownik rejestrujący się na forum musi zaakceptować regulamin. Za złamanie któregokolwiek z punktów regulaminu użytkownik zostanie odpowiednio ukarany. Rejestracja na forum oznacza zaakceptowanie regulaminu.
Korzystanie z forum
Użytkownicy korzystający z forum zobowiązani są do przestrzegania panującego w Polsce prawa oraz ogólnie przyjętych przez internautów zasad (patrz Treść postu).
Pisanie na forum
Każde forum posiada pewien zakres tematyczny, którego użytkownicy muszą przestrzegać podczas umieszczania w nim swoich postów. Jeżeli temat postu nie pasuje do żadnego z działów tematycznych, post należy umieścić na forum ogólnym (h y d e p a r k). Zabrania się postowania dwa razy tego samego postu na tym samym, bądź innym forum. Użytkownik powinien tak dobrać forum, aby zagadnienie poruszone w poście było zgodne z tematyką forum, w którym post został umieszczony. Posty, których zagadnienia nie pasują do danych działów zostaną usunięte lub przeniesione przez moderatorów do odpowiednich działów.
Treść postu
Przy pisaniu nowych postów lub tematów należy pamiętać, że:









Edytowanie postu
Edycja postów jest wyłączona na tym forum. Ma to na celu zapobieganie nadużyciom ze strony użytkowników. Przed wysłaniem posta należy się upewnić, że zawiera on wszystko co mamy do powiedzenia na dany temat.
Emblematy
Emblematem (avatarem) jest obrazek wyświetlany w profilu użytkownika oraz przy każdym jego poście. Emblemat nie może zawierać niecenzuralnych słów, pornografii, reklam komercyjnych stron (adres prywatnej strony jest dozwolony). Jego wielkość nie może być większa niż 150x150 pikseli. Używanie cudzych emblematów jest zabronione (i traktowane jako plagiat - patrz wyżej).
Sygnatura (podpis)
Sygnaturą jest podpis umieszczany pod każdym z postów użytkownika. Sygnatura nie może zawierać niecenzuralnych słów, treści rasistowskich i pornograficznych. Zabronione jest umieszczanie w sygnaturze banerów reklamowych. Sygnatura nie może być pisana czcionką większą niż standardowa ponieważ "rozciąga" to znacznie forum i czyni stronę nieczytelną. W sygnaturze można umieścić linki do stron, ale tylko niekomercyjnych. Można umieszczać sygnatury graficzne. Maksymalny rozmiar obrazka - szerokość nie więcej jak 600 pikseli i wysokość maksymalnie 60 pikseli. Nie stosowanie się do powyższych ograniczeń spowoduje wyciągnięcie konsekwencji.
Postanowienia końcowe
Powyższe zasady obowiązują wszystkich, włącznie z moderatorami oraz administratorem i służą utrzymaniu odpowiedniego poziomu kultury, szacunku oraz przyjaznej atmosfery. Za złamanie któregokolwiek z powyższych postanowień zostanie nałożona kara. Najłagodniejszą karą tutaj będzie usunięcie / zablokowanie / podzielenie / przesunięcie tematu lub postu, w poważniejszych przypadkach użytkownik zostanie usunięty trwale lub tymczasowo. Karę wymierzają wyłącznie moderatorzy, którzy podlegają administratorowi i sami mogą zostać ukarani. Wszelkie decyzje są odwoływalne i w przypadku uwzięcia się moderatora na któregoś z użytkowników, proszę o tym powiadomić administratora. O cofnięcie decyzji moderatora można prosić jego samego chyba, że moderator nie miał podstaw do ukarania użytkownika. W nadzwyczajnych przypadkach można skontaktować się z administorem na jego PW.