przez Wald » niedziela, 29 lis 2009, 19:52
Trochę rzeczywiście jest narzekań na "Netię"! A to trudno się dodzwonić, a to marne kompetencje konsultantów, a to odsyłanie od Annasza do Kajfasza... Ja umowę zamierzałem podpisać przez Internet, więc wypełniłem zgłoszenie. Kilka dni później przyszedł do mnie ich kurier z umową, którą miałem podpisać na poczekaniu, a on ją zabierze. Dawał mi na to max 10 minut... Podziękowałem więc. bo nie zamierzałem kupować kota w worku. Kilka dni potem znów pojawił się inny kurier z tym samym, ale go też odesłałem. Pod drzwiami domu znalazłem reklamę, że "Netia" ma swojego przedstawiciela w Kołobrzegu. Poszedłem więc tam i zdecydowałem się na podpisanie umowy. Mogłem ją sobie spokojnie przeanalizować, a nie na łapu-capu. No i w przypadku jakichś problemów wiem, że mogę sobie pójść do ich przedstawiciela i wiercić mu dziurę w brzuchu, a nie marnować czas na telefoniczne "przekomarzanie" się z niekompetentnymi konsultantami z ich BOA.
Teraz czekam na następny ruch "Netii". Umowa będzie obowiązywała od 1 lutego, bo do tego czasu mam umowę na "Neostradę".
Aha! Będę miał internet 8Mb. Tak jest w umowie. No i naprawdę przystępna cena. O wiele niższa, niż w TP SA. Dałem się więc skusić...