Niestety promocji K-gu nie ma i nie było.I jak widać udzie zajmujący sie promocją w naszym mieście nowych pomysłów nie mają . Za grubą kasę powstała jakaś "strategia" promocji miasta , ale chyba nikt, poza jednym radnym Dąbkowskim się nią nie zachwyca. Bo tak naprawdę to niczego nowego ona nie wskazuje , poza tym co już jest. Nie ma tam poza wymyślaniem nowych haseł o klimatycznym K-gu, niczego ekstra, takiego dobrego kierunku w którym to miasto mogłoby iść. Zresztą kto zna kierunek rozwoju ? Czym chcemy byc uzdrowiskiem czy wczasowiskiem ? Ciągle coś sie przebąkuje o łączeniu tych "funkcji" miasta. Ale jak do tej pory robi się wiele aby uzdrowiskiem nie być / jak choćby zła reklama pewnego profesora, zmiany stref, itd./. I jednocześnie zrobiono wiele aby wczasowiczów odstraszyć / j.w. napisano opłaty, wysokie ceny , brak rozrywek./
Całe szczęście , że to miasto zostało już dawno wypromowane i obecna tzw"promocja" nie jest tego w stanie ani zepsuć ani polepszyć.
P.S. 1.Wypowiedź jednego z "zachodnich" burmistrzów podobnych miast jak nasze: musimy zbudować jeszcze wiele darmowychparkingów przy plażach / a zaznaczę ,że mają już ich na ponad 1000 aut./
2 . Cena toalet w Niemczech i dalej ,albo gratis albo 0,30 centów , w Kołobrzegu 0,50 lub drożej - 2zł.
To tak w skrócie i z grubsza.