Strona 1 z 1

"Uprzejmy" właściciel Flamenco

PostNapisane: poniedziałek, 16 sie 2010, 10:15
przez ela_kg
W ostatni piątek chciałam iść na koncert zespołu T.LOVE ale niestety nie doszedł do skutku.
Na e-kg.pl była informacja od organizatorów aby zwrócić bilety w miejscu zakupu. Tak sie złożyło, że był to sklep FLAMENCO.
Na miejscu, kiedy tylko Pan właściciel zobaczył bilety dosłownie wpadł w furię. Zaczął wykrzykiwać, że on się już rozliczył i umywa ręce. NIe docierały do niego moje argumenty, że to on jako ostatnie ogniwo w handlu powinien mi pomóc.
Krzyczał na cały sklep wyganiając mnie i innego Pana który przyszedł z tym samym problemem do organizatorów.
Był po prostu groteskowo nieuprzejmy. Z takim chamstwem dawno sie nie spotkałam, było mi wręcz wstyd kiedy ten pieniacz krzyczał (!) na nas. Postanowiłam, że nie będę się zniżać się do jego poziomu i wyszłam. (Dziś spróbuję oddać w amfiteatrze.)
Ostrzegam przed interesami z tym Panem, chyba uważa się za potentata, który nie musi liczyć sie z kientami.

Może ktoś miał już "przyjemość" kontaktu z tym PANEM ?
Jakieś podobne doświadczenia?

Re: "Uprzejmy" właściciel Flamenco

PostNapisane: poniedziałek, 16 sie 2010, 11:04
przez SlaY^
Też chciałem się wybrać na ten koncert i też zakupiłem bilet we Flamenco. Jednak nie miałem żadnych problemów z odzyskaniem pieniędzy. Panowie od ręki wymienili bilet na pięniądze, obyło się bez żadnych scen.

Re: "Uprzejmy" właściciel Flamenco

PostNapisane: środa, 18 sie 2010, 17:24
przez movin