Szok spowodowany dzialaniem ... tzn. brakiem dzialania
Do moderatora: jeśli temat powinien trafić do innego działu to proszę o jego przesuniecie.
Ostrzeżenie przed korzystaniem z usług firmy DHL
Moje dane osobowe: Tomasz Kolasa
link do traceru paczki: http://webapps.dhl.com.pl/app/tnt/statu ... 0284853310 (najprawdopodobniej został juz usuniety)
zrzut ekranu do traceru:
Dnia 27.lipca 2007 r. dokonałem zakupu w serwisie internetowym bron.pl, natomiast 31.lipca 2007 r. otrzymałem email z linkiem do śledzenia traceru paczki. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że paczka została doręczona do mnie dnia 02. sierpnia 2007 r. Natychmiast zadzwoniłem do firmy DHL w celu wyjaśnienia tej sprawy. Pani, która odebrała telefon infolinii poinformowała mnie, że paczka została doręczona (tak wynika z pisma przewozowego), jednak przyjęła ode mnie zgłoszenie interwencji (odpowiedź miałem otrzymać po 2 godzinach). Po dwóch dniach zadzwoniłem do firmy z prośbą o wyjaśnienie sprawy. Usłyszałem, że kurier dwukrotnie awizował paczkę nie pozostawiając żadnego awiza (dostarczenia dokonywał do godz. 12:00). Nie wykonał natomiast telefonu do odbiorcy celem umówienia się na godzinę i miejsce odebrania paczki. Poprosiłem więc Panią, która odebrała telefon infolinii, by podała mi nr telefonu do kuriera, z którym umówiłem się na doręczenie paczki do miejsca pracy, tłumacząc, że każdy pracujący Polak do 15 jest w pracy. Następnego dnia, gdy kurier znowu się nie pojawił z przesyłka zadzwoniłem do niego, prosząc o wyjaśnienie, czemu nie doręczył paczki w umówione miejsce. Usłyszałem, że teraz jak chcę paczkę to muszę pojechać sobie do Koszalina i sam odebrać. Po takiej informacji zadzwoniłem do Firmy DHL z prośbą o wyjaśnienie tej sytuacji i tego, co usłyszałem. Pani poprosiła mnie o nr telefonu do kuriera i pozostanie na linii. Po 3 minutach poinformowała mnie, że muszę być w domu bym mógł odebrać paczkę, bo kurier doręczy ją do domu, ale nie do miejsca pracy, albo mam wysłać fax ze zmianą adresu doręczenia. I w tym miejscu osłupiałem 3 raz podczas tych kilku połączeń z firmą DHL. Firma DHL zamiast przeprosić za to, że nie potrafi doręczyć paczki przez 2 tygodnie, która miała trafić w ciągu 2 dni roboczych, to jeszcze każą ponosić mi kolejne koszta bym mógł tę paczkę otrzymać. Kurier tłumaczy się, że dzwonił do mnie, ale odebrała jakaś kobieta z południa Polski (nr telefony w DHL zgadza się, gdyż był sprawdzany po pierwszej mojej interwencji, a tym bardziej, że kontaktowałem się osobiście z kurierem), a awiza nie zostawił, ponieważ nikt w klatce budynku, w którym mieszkam nie chciał odebrać sygnału domofonu (to też powinno dać do myślenia, że być może coś z domofonem jest nie tak). Po tej całej sytuacji postanowiłem szukać pomocy w Firmie Broń.pl – podczas rozmowy telefonicznej usłyszałem, że skontaktują się z DHL i postarają się natychmiast rozwiązać problem, a w sytuacji, gdy będzie to nie możliwe wyślą innym dostawcą paczkę, a roszczenia będą kierować do Firmy DHL.
Otrzymałem informację od Firmy Kolter bron.pl ze przesyłka zostanie wysłana dnia 10.08.2007 r. na wskazany przez firme Kolter adres (nowy adres doręczenia przefaksowany do firmy DHL). Dnia 10.08.2007 znowu musiałem wykonać telefon do firmy DHL, gdzie usłyszałem, że nie doręcza przesyłki, gdyż była ona trzykrotnie awizowana (na pytanie moje, co nazywa się awizem, gdyż żaden dokument awiza nie został zostawiony z powodu niemożności wejścia na klatkę, w której znajduje się skrzynka pocztowa, usłyszałem, że oni w systemie maja 3 razy awizowaną przesyłkę łącznie z awizem dnia 2.08.2007, gdzie wg traceru przesyłki ową paczkę już odebrałem i przesyłki nie doręczą). Po raz kolejny zadzwoniłem do firmy Kolter i otrzymałem zapewnienie, że paczka (nowa) zostanie doręczona do mnie za pomocą Poczty Polskiej.
Drodzy Państwo, chciałbym Państwa ostrzec przed usługami Firmy DHL. Jeśli gdziekolwiek dokonując zakupy, będziecie mieli Państwo do wyboru dostawę towaru poprzez Firmę DHL, dokonajcie innego wyboru. Szkoda Waszych pieniędzy.
Ostrzeżenie przed korzystaniem z usług firmy DHL
Moje dane osobowe: Tomasz Kolasa
link do traceru paczki: http://webapps.dhl.com.pl/app/tnt/statu ... 0284853310 (najprawdopodobniej został juz usuniety)
zrzut ekranu do traceru:
Dnia 27.lipca 2007 r. dokonałem zakupu w serwisie internetowym bron.pl, natomiast 31.lipca 2007 r. otrzymałem email z linkiem do śledzenia traceru paczki. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że paczka została doręczona do mnie dnia 02. sierpnia 2007 r. Natychmiast zadzwoniłem do firmy DHL w celu wyjaśnienia tej sprawy. Pani, która odebrała telefon infolinii poinformowała mnie, że paczka została doręczona (tak wynika z pisma przewozowego), jednak przyjęła ode mnie zgłoszenie interwencji (odpowiedź miałem otrzymać po 2 godzinach). Po dwóch dniach zadzwoniłem do firmy z prośbą o wyjaśnienie sprawy. Usłyszałem, że kurier dwukrotnie awizował paczkę nie pozostawiając żadnego awiza (dostarczenia dokonywał do godz. 12:00). Nie wykonał natomiast telefonu do odbiorcy celem umówienia się na godzinę i miejsce odebrania paczki. Poprosiłem więc Panią, która odebrała telefon infolinii, by podała mi nr telefonu do kuriera, z którym umówiłem się na doręczenie paczki do miejsca pracy, tłumacząc, że każdy pracujący Polak do 15 jest w pracy. Następnego dnia, gdy kurier znowu się nie pojawił z przesyłka zadzwoniłem do niego, prosząc o wyjaśnienie, czemu nie doręczył paczki w umówione miejsce. Usłyszałem, że teraz jak chcę paczkę to muszę pojechać sobie do Koszalina i sam odebrać. Po takiej informacji zadzwoniłem do Firmy DHL z prośbą o wyjaśnienie tej sytuacji i tego, co usłyszałem. Pani poprosiła mnie o nr telefonu do kuriera i pozostanie na linii. Po 3 minutach poinformowała mnie, że muszę być w domu bym mógł odebrać paczkę, bo kurier doręczy ją do domu, ale nie do miejsca pracy, albo mam wysłać fax ze zmianą adresu doręczenia. I w tym miejscu osłupiałem 3 raz podczas tych kilku połączeń z firmą DHL. Firma DHL zamiast przeprosić za to, że nie potrafi doręczyć paczki przez 2 tygodnie, która miała trafić w ciągu 2 dni roboczych, to jeszcze każą ponosić mi kolejne koszta bym mógł tę paczkę otrzymać. Kurier tłumaczy się, że dzwonił do mnie, ale odebrała jakaś kobieta z południa Polski (nr telefony w DHL zgadza się, gdyż był sprawdzany po pierwszej mojej interwencji, a tym bardziej, że kontaktowałem się osobiście z kurierem), a awiza nie zostawił, ponieważ nikt w klatce budynku, w którym mieszkam nie chciał odebrać sygnału domofonu (to też powinno dać do myślenia, że być może coś z domofonem jest nie tak). Po tej całej sytuacji postanowiłem szukać pomocy w Firmie Broń.pl – podczas rozmowy telefonicznej usłyszałem, że skontaktują się z DHL i postarają się natychmiast rozwiązać problem, a w sytuacji, gdy będzie to nie możliwe wyślą innym dostawcą paczkę, a roszczenia będą kierować do Firmy DHL.
Otrzymałem informację od Firmy Kolter bron.pl ze przesyłka zostanie wysłana dnia 10.08.2007 r. na wskazany przez firme Kolter adres (nowy adres doręczenia przefaksowany do firmy DHL). Dnia 10.08.2007 znowu musiałem wykonać telefon do firmy DHL, gdzie usłyszałem, że nie doręcza przesyłki, gdyż była ona trzykrotnie awizowana (na pytanie moje, co nazywa się awizem, gdyż żaden dokument awiza nie został zostawiony z powodu niemożności wejścia na klatkę, w której znajduje się skrzynka pocztowa, usłyszałem, że oni w systemie maja 3 razy awizowaną przesyłkę łącznie z awizem dnia 2.08.2007, gdzie wg traceru przesyłki ową paczkę już odebrałem i przesyłki nie doręczą). Po raz kolejny zadzwoniłem do firmy Kolter i otrzymałem zapewnienie, że paczka (nowa) zostanie doręczona do mnie za pomocą Poczty Polskiej.
Drodzy Państwo, chciałbym Państwa ostrzec przed usługami Firmy DHL. Jeśli gdziekolwiek dokonując zakupy, będziecie mieli Państwo do wyboru dostawę towaru poprzez Firmę DHL, dokonajcie innego wyboru. Szkoda Waszych pieniędzy.

Sąd można spróbować czemu nie..
Ale ogólnie telefony skutkowały i opóźnienia nie przekraczały trzech dni. Dlatego ja nie polecam żadnej